4 kwietnia 2024 Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ informuje o wynikach konkursu wniosków o Akredytację w sektorze Edukacja szkolna złożonych w ramach akcji 1. programu Erasmus+ w konkursie 2023.
Zespołowi Szkół Publicznych w Borowie została przyznana Akredytacja Erasmusa w sektorze Edukacja szkolna.
Jest to Akredytacja indywidualna.
Numer Akredytacji: 2023-1-PL01-KA120-SCH-000193430
Złożony wniosek uzyskał łącznie 89.0 pkt. na 100 możliwych.
Akredytacja Erasmusa jest przyznawana na okres od dnia podpisania Potwierdzenia przyjęcia warunków Akredytacji do 31 grudnia 2027 r.
Wiejska szkoła, globalne myślenie, lepsze kształcenie
Zespól Szkół Publicznych w Borowie w okresie 01-10-2020 do 30-09-2022
będzie realizował projekt Erasmus+ o numerze POWERSE-2020-1-PL01-KA-101-081044 o tytule
„Wiejska szkoła, globalne myślenie lepsze kształcenie”
Projekt realizowany jest przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej
w ramach Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Głównym celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli,
zmianę tradycyjnych metod nauczania na nauczanie bardziej kreatywne wykorzystujące nowoczesne technologie oraz innowacyjne metody.
Na realizację projektu Międzynarodowa mobilność kadry edukacji szkolnej
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
NR UMOWY POWERSE-2020-1-PL01-KA101-081044
zostało przyznane dofinansowanie
w wysokości 209 807,15 pln
Kliknij na w link i dowiedz się o konkursie
W ramach projektu nauczyciele naszej szkoły jadą uczyć się języka angielskiego na Malte. Szkolenie odbędzie się w lipcu. Do tej pory "odświeżamy" swoją wiedzę z pomocą programu Instaling. Najlepsze efekty daje krótka, ale systematyczna nauka. Rozwiązujemy codziennie kilkuminutowe sesje, poznajemy nowe słówka, utrwalamy te, które zostały już poznane i powiększamy swoją znajomość słownictwa każdego dnia. Monitorujemy postępy i systematyczność pracy.